مراحل ثبت سفارش و خرید

مراحل ثبت سفارش و خرید 
ثبت سفارش و استعلام: با توجه به آنکه موجودی کالاهای فروشگاه و قیمتها در طول زمان در حال تغییر می باشند، برای انجام خرید ابتدا لازمست مشتریان استعلام قیمت و موجودی نمایند. در این مرحله بعد از انتخاب محصول و ثبت و تکمیل سفارش  حداکثر ظرف مدت 24 ساعت در صورت موجود بودن محصول و بدون غییر بودن قیمت یک کد رهگیری 10 رقمی به مشتریان تخصیص و از طریق ایمیل و پیامک برایشان ارسال می گردد. و همچنین جهت تایید اطلاعات با مشتری تماس گرفته خواهد شد .

نحوه رهگیری مرسولات :
بعد از انجام مراحل بالا مشتریان میتوانند با کد رهگیری پستی که برایشان ایمیل و پیامک می شود از طریق لینک رهگیری سفارش موجود در صفحه اصلی وب سایت از وضعیت مرسوله خود اطلاع داشته باشند .
 

ثبت سفارش بدون نیاز به عضوی
کاربران و مشتریان محترم برای مشاهده، دریافت اطلاعات و حتی ثبت سفارش ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشند. اما در صورت ثبت نام، علاوه بر آنکه در خریدهای بعدی مجبور به وارد کردن اطلاعات خود نمی باشند، می توانند از مزایای عضویت در سایت از جمله آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات و پیشنهادهای خرید خوب بهره مند شوند.
با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد فروشگاه، به فروشگاه اختیار می دهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط استفاده نماید.
توجه: مشتریان در هنگام ثبت سفارش باید سعی کنند اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد سایت نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد.

نحوه پرداخت :
شرکت رویش داروی سبلان طرف قرارداد با شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران می باشد . و سفارشهایی که از طریق این مجموعه ارسال می شود بصورت پرداخت در محل در سراسر ایران می باشد به نحوی که مشتریان هزینه سفارش خود را موقع دریافت سفارش بعد از دریافت سفارش به مامور پستی  پرداخت می نمایند .